završni rad
Slikovnice i priče kao sredstvo za poticanje empatije kod djece predškolske dobi

Drvarić, Katarina
Sveučilište u Zagrebu
Učiteljski fakultet

Citirajte ovaj rad

Drvarić, K. (2018). Slikovnice i priče kao sredstvo za poticanje empatije kod djece predškolske dobi (Završni rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:265129

Drvarić, Katarina. "Slikovnice i priče kao sredstvo za poticanje empatije kod djece predškolske dobi." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:265129

Drvarić, Katarina. "Slikovnice i priče kao sredstvo za poticanje empatije kod djece predškolske dobi." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:265129

Drvarić, K. (2018). 'Slikovnice i priče kao sredstvo za poticanje empatije kod djece predškolske dobi', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, citirano: 28.03.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:265129

Drvarić K. Slikovnice i priče kao sredstvo za poticanje empatije kod djece predškolske dobi [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet; 2018 [pristupljeno 28.03.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:265129

K. Drvarić, "Slikovnice i priče kao sredstvo za poticanje empatije kod djece predškolske dobi", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, Zagreb, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:265129

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.