prikaz prve stranice dokumenta Analiza utjecaja odabranih tv reklama telekomunikacijskih operatera na mlade potrošače
Pristup korisnicima matične ustanove
specijalistički diplomski stručni
Analiza utjecaja odabranih tv reklama telekomunikacijskih operatera na mlade potrošače

Musić, Tin
Sveučilište VERN

Citirajte ovaj rad

Musić, T. (2021). Analiza utjecaja odabranih tv reklama telekomunikacijskih operatera na mlade potrošače (Specijalistički diplomski stručni). Zagreb: Sveučilište VERN. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:973574

Musić, Tin. "Analiza utjecaja odabranih tv reklama telekomunikacijskih operatera na mlade potrošače." Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište VERN, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:973574

Musić, Tin. "Analiza utjecaja odabranih tv reklama telekomunikacijskih operatera na mlade potrošače." Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište VERN, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:973574

Musić, T. (2021). 'Analiza utjecaja odabranih tv reklama telekomunikacijskih operatera na mlade potrošače', Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište VERN, citirano: 18.04.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:973574

Musić T. Analiza utjecaja odabranih tv reklama telekomunikacijskih operatera na mlade potrošače [Specijalistički diplomski stručni]. Zagreb: Sveučilište VERN; 2021 [pristupljeno 18.04.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:973574

T. Musić, "Analiza utjecaja odabranih tv reklama telekomunikacijskih operatera na mlade potrošače", Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište VERN, Zagreb, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:973574

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.