prikaz prve stranice dokumenta Utjecaj društvenih mreža na odluke potrošača tijekom online kupovine
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Utjecaj društvenih mreža na odluke potrošača tijekom online kupovine

Kolegjeraj, Izabella
Sveučilište VERN

Citirajte ovaj rad

Kolegjeraj, I. (2022). Utjecaj društvenih mreža na odluke potrošača tijekom online kupovine (Završni rad). Zagreb: Sveučilište VERN. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:903282

Kolegjeraj, Izabella. "Utjecaj društvenih mreža na odluke potrošača tijekom online kupovine." Završni rad, Sveučilište VERN, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:903282

Kolegjeraj, Izabella. "Utjecaj društvenih mreža na odluke potrošača tijekom online kupovine." Završni rad, Sveučilište VERN, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:903282

Kolegjeraj, I. (2022). 'Utjecaj društvenih mreža na odluke potrošača tijekom online kupovine', Završni rad, Sveučilište VERN, citirano: 28.03.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:903282

Kolegjeraj I. Utjecaj društvenih mreža na odluke potrošača tijekom online kupovine [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište VERN; 2022 [pristupljeno 28.03.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:903282

I. Kolegjeraj, "Utjecaj društvenih mreža na odluke potrošača tijekom online kupovine", Završni rad, Sveučilište VERN, Zagreb, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:903282

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.