prikaz prve stranice dokumenta The role of influencer marketing for B2C marketing
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
The role of influencer marketing for B2C marketing

Wasler, Marie-Kristin
Sveučilište VERN

Citirajte ovaj rad

Wasler, M. K. (2019). The role of influencer marketing for B2C marketing (Završni rad). Zagreb: Sveučilište VERN. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:857645

Wasler, Marie Kristin. "The role of influencer marketing for B2C marketing." Završni rad, Sveučilište VERN, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:857645

Wasler, Marie Kristin. "The role of influencer marketing for B2C marketing." Završni rad, Sveučilište VERN, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:857645

Wasler, M. K. (2019). 'The role of influencer marketing for B2C marketing', Završni rad, Sveučilište VERN, citirano: 28.03.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:857645

Wasler MK. The role of influencer marketing for B2C marketing [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište VERN; 2019 [pristupljeno 28.03.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:857645

M. K. Wasler, "The role of influencer marketing for B2C marketing", Završni rad, Sveučilište VERN, Zagreb, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:857645

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.