prikaz prve stranice dokumenta Uloga blogova i društvenih mreža u promociji gastronomskog turizma na primjeru izabrane destinacije
Pristup korisnicima matične ustanove
specijalistički diplomski stručni
Uloga blogova i društvenih mreža u promociji gastronomskog turizma na primjeru izabrane destinacije

Varga, Dunja
Sveučilište VERN

Citirajte ovaj rad

Varga, D. (2020). Uloga blogova i društvenih mreža u promociji gastronomskog turizma na primjeru izabrane destinacije (Specijalistički diplomski stručni). Zagreb: Sveučilište VERN. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:734758

Varga, Dunja. "Uloga blogova i društvenih mreža u promociji gastronomskog turizma na primjeru izabrane destinacije." Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište VERN, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:734758

Varga, Dunja. "Uloga blogova i društvenih mreža u promociji gastronomskog turizma na primjeru izabrane destinacije." Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište VERN, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:734758

Varga, D. (2020). 'Uloga blogova i društvenih mreža u promociji gastronomskog turizma na primjeru izabrane destinacije', Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište VERN, citirano: 28.03.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:734758

Varga D. Uloga blogova i društvenih mreža u promociji gastronomskog turizma na primjeru izabrane destinacije [Specijalistički diplomski stručni]. Zagreb: Sveučilište VERN; 2020 [pristupljeno 28.03.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:734758

D. Varga, "Uloga blogova i društvenih mreža u promociji gastronomskog turizma na primjeru izabrane destinacije", Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište VERN, Zagreb, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:734758

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.