prikaz prve stranice dokumenta Utjecaj turističke atrakcije Muzeja Apoksiomena na brendiranju Malog Lošinja
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Utjecaj turističke atrakcije Muzeja Apoksiomena na brendiranju Malog Lošinja

Bach, Dominik
Sveučilište VERN

Citirajte ovaj rad

Bach, D. (2018). Utjecaj turističke atrakcije Muzeja Apoksiomena na brendiranju Malog Lošinja (Završni rad). Zagreb: Sveučilište VERN. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:282310

Bach, Dominik. "Utjecaj turističke atrakcije Muzeja Apoksiomena na brendiranju Malog Lošinja." Završni rad, Sveučilište VERN, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:282310

Bach, Dominik. "Utjecaj turističke atrakcije Muzeja Apoksiomena na brendiranju Malog Lošinja." Završni rad, Sveučilište VERN, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:282310

Bach, D. (2018). 'Utjecaj turističke atrakcije Muzeja Apoksiomena na brendiranju Malog Lošinja', Završni rad, Sveučilište VERN, citirano: 25.04.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:282310

Bach D. Utjecaj turističke atrakcije Muzeja Apoksiomena na brendiranju Malog Lošinja [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište VERN; 2018 [pristupljeno 25.04.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:282310

D. Bach, "Utjecaj turističke atrakcije Muzeja Apoksiomena na brendiranju Malog Lošinja", Završni rad, Sveučilište VERN, Zagreb, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:282310

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.