prikaz prve stranice dokumenta Analiza izvora sukoba s klijentima i strategija njihova razrješavanja na primjeru obiteljskog hotela
Pristup korisnicima matične ustanove
specijalistički diplomski stručni
Analiza izvora sukoba s klijentima i strategija njihova razrješavanja na primjeru obiteljskog hotela

Petras, Maja
Sveučilište VERN

Citirajte ovaj rad

Petras, M. (2022). Analiza izvora sukoba s klijentima i strategija njihova razrješavanja na primjeru obiteljskog hotela (Specijalistički diplomski stručni). Zagreb: Sveučilište VERN. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:084181

Petras, Maja. "Analiza izvora sukoba s klijentima i strategija njihova razrješavanja na primjeru obiteljskog hotela." Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište VERN, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:084181

Petras, Maja. "Analiza izvora sukoba s klijentima i strategija njihova razrješavanja na primjeru obiteljskog hotela." Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište VERN, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:084181

Petras, M. (2022). 'Analiza izvora sukoba s klijentima i strategija njihova razrješavanja na primjeru obiteljskog hotela', Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište VERN, citirano: 19.04.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:084181

Petras M. Analiza izvora sukoba s klijentima i strategija njihova razrješavanja na primjeru obiteljskog hotela [Specijalistički diplomski stručni]. Zagreb: Sveučilište VERN; 2022 [pristupljeno 19.04.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:084181

M. Petras, "Analiza izvora sukoba s klijentima i strategija njihova razrješavanja na primjeru obiteljskog hotela", Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište VERN, Zagreb, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:084181

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.