prikaz prve stranice dokumenta Studija slučaja utjecaja „zelenog pranja“ na potrošačke navike na primjeru odabranog modnog brenda
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Studija slučaja utjecaja „zelenog pranja“ na potrošačke navike na primjeru odabranog modnog brenda

Marasović, Matea
Sveučilište VERN

Citirajte ovaj rad

Marasović, M. (2022). Studija slučaja utjecaja „zelenog pranja“ na potrošačke navike na primjeru odabranog modnog brenda (Završni rad). Zagreb: Sveučilište VERN. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:080528

Marasović, Matea. "Studija slučaja utjecaja „zelenog pranja“ na potrošačke navike na primjeru odabranog modnog brenda." Završni rad, Sveučilište VERN, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:080528

Marasović, Matea. "Studija slučaja utjecaja „zelenog pranja“ na potrošačke navike na primjeru odabranog modnog brenda." Završni rad, Sveučilište VERN, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:080528

Marasović, M. (2022). 'Studija slučaja utjecaja „zelenog pranja“ na potrošačke navike na primjeru odabranog modnog brenda', Završni rad, Sveučilište VERN, citirano: 18.04.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:080528

Marasović M. Studija slučaja utjecaja „zelenog pranja“ na potrošačke navike na primjeru odabranog modnog brenda [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište VERN; 2022 [pristupljeno 18.04.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:080528

M. Marasović, "Studija slučaja utjecaja „zelenog pranja“ na potrošačke navike na primjeru odabranog modnog brenda", Završni rad, Sveučilište VERN, Zagreb, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:080528

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.