Warning message

  • Objekt je uspješno spremljen, ali nije objavljen.
  • U repozitoriju postoji rad s identičnim naslovom, imenom i prezimenom autora:
    poveznica: islandora/object/efos:4305
završni specijalistički
Brendiranje Republike Hrvatske kao zemlje vina
Detalji
NaslovBrendiranje Republike Hrvatske kao zemlje vina
Sažetak radaZahvaljujući umjerenoj klimi, povoljnu položaju i zemljišnoj raznolikosti te dugogodišnjoj kulturi i tradiciji, Republika Hrvatska ima velik potencijal razvijati se kao zemlja vina. Nažalost, tek je neznatan broj hrvatskih proizvođača poznat u svjetskim i europskim krugovima. Preduvjet za pozicioniranje na vlastitu tržištu, kao i europskom i svjetskom, jest razvoj zajedničke marketinške strategije koja će sadržavati i ujedinjavati raznolike elemente svih hrvatskih vinskih regija (Slavonija i Hrvatsko Podunavlje, Bregovita Hrvatska, Hrvatska Istra i Primorje te Dalmacija). Ovaj rad prikazuje teorijske spoznaje povezane s ovom temom te mu je cilj prikazati rezultate dobivene jednogodišnjim internetskim istraživanjem Tržišna orijentacija i poduzetnički učinak kod malih vinara u Republici Hrvatskoj kako bi se stvorio što bolji uvid u trenutačno stanje. U radu su prikazani rezultati dobiveni na uzorku od 49 hrvatskih vinara, pri čemu su jasno vidljive nejednakosti među vinskim regijama Hrvatske, što je otegotna činjenica u razvoju jedinstvene nacionalne marketinške strategije, a ujedno potvrđuje hipotezu da je potrebno smanjiti razlike među regijama kako bi se uspješno razvila nacionalna marketinška strategija. Hrvatski vinari, kao i većina drugih svjetskih vinara, i dalje su orijentirani na proizvod, a izostanak rezultata na međunarodnom tržištu opravdavamo nedovoljnom marketinškom aktivnošću vinara i nedovoljnom orijentiranošću prema potrošaču i postizanju njegova zadovoljstva.
SubjectsDRUŠTVENE ZNANOSTI, mali vinari, vinske regije, marketinške strategije, brend, Hrvatska, small wine producers, wine regions, marketing strategies, brand, Croatia

Objekt je uklonjen.


U repozitoriju postoji rad s identičnim naslovom, imenom i prezimenom autora:
poveznica: islandora/object/efos:4305