Skip to main content
Početna
O repozitoriju
Kontakt
Upute i priručnici
English
EFOS REPOZITORIJ
Repozitorij Ekonomskog fakulteta u Osijeku
Pregledavanje
Prema autoru
Prema godini
Prema organizacijskoj jedinici
Prema području
Prema vrsti rada
Svih dokumenata
Više...
Napredno pretraživanje
Pohranjivanje
Search Term
ovaj repozitorij
sve repozitorije u Dabru
Warning message
Objekt je uspješno spremljen, ali nije objavljen.
U repozitoriju postoji rad s identičnim naslovom, imenom i prezimenom autora:
poveznica:
islandora/object/efos:4305
završni specijalistički
Brendiranje Republike Hrvatske kao zemlje vina
Detalji
Naslov
Brendiranje Republike Hrvatske kao zemlje vina
Sažetak rada
Zahvaljujući umjerenoj klimi, povoljnu položaju i zemljišnoj raznolikosti te dugogodišnjoj kulturi i tradiciji, Republika Hrvatska ima velik potencijal razvijati se kao zemlja vina. Nažalost, tek je neznatan broj hrvatskih proizvođača poznat u svjetskim i europskim krugovima. Preduvjet za pozicioniranje na vlastitu tržištu, kao i europskom i svjetskom, jest razvoj zajedničke marketinške strategije koja će sadržavati i ujedinjavati raznolike elemente svih hrvatskih vinskih regija (Slavonija i Hrvatsko Podunavlje, Bregovita Hrvatska, Hrvatska Istra i Primorje te Dalmacija). Ovaj rad prikazuje teorijske spoznaje povezane s ovom temom te mu je cilj prikazati rezultate dobivene jednogodišnjim internetskim istraživanjem Tržišna orijentacija i poduzetnički učinak kod malih vinara u Republici Hrvatskoj kako bi se stvorio što bolji uvid u trenutačno stanje. U radu su prikazani rezultati dobiveni na uzorku od 49 hrvatskih vinara, pri čemu su jasno vidljive nejednakosti među vinskim regijama Hrvatske, što je otegotna činjenica u razvoju jedinstvene nacionalne marketinške strategije, a ujedno potvrđuje hipotezu da je potrebno smanjiti razlike među regijama kako bi se uspješno razvila nacionalna marketinška strategija. Hrvatski vinari, kao i većina drugih svjetskih vinara, i dalje su orijentirani na proizvod, a izostanak rezultata na međunarodnom tržištu opravdavamo nedovoljnom marketinškom aktivnošću vinara i nedovoljnom orijentiranošću prema potrošaču i postizanju njegova zadovoljstva.
Subjects
DRUŠTVENE ZNANOSTI, mali vinari, vinske regije, marketinške strategije, brend, Hrvatska, small wine producers, wine regions, marketing strategies, brand, Croatia
Zatraži primjerak
dokumenta
Objekt je uklonjen.
U repozitoriju postoji rad s identičnim naslovom, imenom i prezimenom autora:
poveznica:
islandora/object/efos:4305