prikaz prve stranice dokumenta Utjecaj internog marketinga na kvalitetu ljudskih resursa
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Utjecaj internog marketinga na kvalitetu ljudskih resursa

Stanković, Maja
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Ekonomski fakultet u Osijeku
Katedra za marketing

Citirajte ovaj rad

Stanković, M. (2016). Utjecaj internog marketinga na kvalitetu ljudskih resursa (Diplomski rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:941980

Stanković, Maja. "Utjecaj internog marketinga na kvalitetu ljudskih resursa." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:941980

Stanković, Maja. "Utjecaj internog marketinga na kvalitetu ljudskih resursa." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:941980

Stanković, M. (2016). 'Utjecaj internog marketinga na kvalitetu ljudskih resursa', Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 12.04.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:941980

Stanković M. Utjecaj internog marketinga na kvalitetu ljudskih resursa [Diplomski rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2016 [pristupljeno 12.04.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:941980

M. Stanković, "Utjecaj internog marketinga na kvalitetu ljudskih resursa", Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:941980

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.