Skip to main content
Početna
O repozitoriju
Kontakt
Upute i priručnici
English
EFOS REPOZITORIJ
Repozitorij Ekonomskog fakulteta u Osijeku
Pregledavanje
Prema autoru
Prema godini
Prema organizacijskoj jedinici
Prema području
Prema vrsti rada
Svih dokumenata
Više...
Napredno pretraživanje
Pohranjivanje
Search Term
ovaj repozitorij
sve repozitorije u Dabru
Warning message
Objekt je uspješno spremljen, ali nije objavljen.
završni specijalistički
Percepcija privatnih marki prehrambenih proizvoda kod visokoobrazovane populacije s područja grada Zagreba
Detalji
Naslov
Percepcija privatnih marki prehrambenih proizvoda kod visokoobrazovane populacije s područja grada Zagreba
Sažetak rada
Privatne marke su marke koje su u vlasništvu trgovaca koji angažiraju proizvođače za proizvodnju proizvoda, no svu odgovornost vezanu za proizvod snosi vlasnik, kao i brigu o daljnjem razvoju proizvoda. Privatne marke prisutne su na tržištu od 19. stoljeća, a uloga i važnost privatnih marki mijenjala se tijekom godina. Na hrvatskom tržištu privatne marke prisutne su od kraja devedesetih godina prošlog stoljeća. Snaga privatnih marki postaje sve jača, i na svjetskom i na hrvatskom tržištu, s obzirom na to da privatne marke zauzimaju znatne tržišne udjele te su postale ozbiljna konkurencija markama proizvođača. Trgovci sve više ulažu u privatne marke te se trude pozicionirati ih kao kvalitetne marke, samim time, kao posljedica napora trgovaca, dolazi do promjene percepcije potrošača o privatnim markama. Svrha je ovog rada istražiti percepciju privatnih marki prehrambenih proizvoda kod visokoobrazovane populacije s područja grada Zagreba. Rezultati istraživanja pokazuju da visokoobrazovana populacija s područja grada Zagreba ima uglavnom pozitivnu percepciju privatnih marki prehrambenih proizvoda. Privatne marke prehrambenih proizvoda percipiraju kvalitetnim proizvodima, zadovoljni su omjerom kvalitete i cijene, stvorili su lojalnost prema privatnim markama u koje su stekli povjerenje, dok njihovu ambalažu ne percipiraju privlačnom. Rezultati istraživanja mogu koristiti marketinškim stručnjacima, znanstvenicima i menadžerima u području upravljanja markama.
Subjects
privatne marke, percepcija, prehrambeni proizvodi, visokoobrazovana populacija, grad Zagreb, private labels, perception, food products, highly educated population, the city of Zagreb, DRUŠTVENE ZNANOSTI
Zatraži primjerak
dokumenta
Objekt je uklonjen.