Warning message

Objekt je uspješno spremljen, ali nije objavljen.
završni specijalistički
Percepcija privatnih marki prehrambenih proizvoda kod visokoobrazovane populacije s područja grada Zagreba
Detalji
NaslovPercepcija privatnih marki prehrambenih proizvoda kod visokoobrazovane populacije s područja grada Zagreba
Sažetak radaPrivatne marke su marke koje su u vlasništvu trgovaca koji angažiraju proizvođače za proizvodnju proizvoda, no svu odgovornost vezanu za proizvod snosi vlasnik, kao i brigu o daljnjem razvoju proizvoda. Privatne marke prisutne su na tržištu od 19. stoljeća, a uloga i važnost privatnih marki mijenjala se tijekom godina. Na hrvatskom tržištu privatne marke prisutne su od kraja devedesetih godina prošlog stoljeća. Snaga privatnih marki postaje sve jača, i na svjetskom i na hrvatskom tržištu, s obzirom na to da privatne marke zauzimaju znatne tržišne udjele te su postale ozbiljna konkurencija markama proizvođača. Trgovci sve više ulažu u privatne marke te se trude pozicionirati ih kao kvalitetne marke, samim time, kao posljedica napora trgovaca, dolazi do promjene percepcije potrošača o privatnim markama. Svrha je ovog rada istražiti percepciju privatnih marki prehrambenih proizvoda kod visokoobrazovane populacije s područja grada Zagreba. Rezultati istraživanja pokazuju da visokoobrazovana populacija s područja grada Zagreba ima uglavnom pozitivnu percepciju privatnih marki prehrambenih proizvoda. Privatne marke prehrambenih proizvoda percipiraju kvalitetnim proizvodima, zadovoljni su omjerom kvalitete i cijene, stvorili su lojalnost prema privatnim markama u koje su stekli povjerenje, dok njihovu ambalažu ne percipiraju privlačnom. Rezultati istraživanja mogu koristiti marketinškim stručnjacima, znanstvenicima i menadžerima u području upravljanja markama.
Subjectsprivatne marke, percepcija, prehrambeni proizvodi, visokoobrazovana populacija, grad Zagreb, private labels, perception, food products, highly educated population, the city of Zagreb, DRUŠTVENE ZNANOSTI

Objekt je uklonjen.