Warning message

  • Objekt je uspješno spremljen, ali nije objavljen.
  • U repozitoriju postoji rad s identičnim naslovom, imenom i prezimenom autora:
    poveznica: islandora/object/efos:4309
završni specijalistički
CRM u malim poslovnim subjektima u Zagrebačkoj županiji
Detalji
NaslovCRM u malim poslovnim subjektima u Zagrebačkoj županiji
Sažetak radaU Zagrebačkoj županiji postoji velik broj malih poslovnih subjekata koji se ne koriste CRMom, no kojima bi zasigurno CRM pomogao u boljem tržišnom pozicioniranju i osiguranju opstanka u sve složenijim i zahtjevnijim tržišnim uvjetima. Ključno je pitanje zašto se mali poslovni subjekti iz Zagrebačke županije ne koriste CRM-om, je li u pitanju to što nemaju znanja o CRM-u i ne razumiju njegovu svrhu ili se pak radi o nekim drugim ograničenjima. Kako bi se ovaj problem razriješio, te ponudio model aplikacije CRM-a za male poslovne subjekte Zagrebačke županije provedeno je istraživanje čiji je cilj bio sagledati malo poduzetništvo Zagrebačke županije kao i njegov utjecaj na gospodarstvo županije. Također istraživanjem se težilo otkriti važnost marketinga, marketinga odnosa i CRM-a za opstanak i uspješno djelovanje malog poduzetništva. Da bi se dobio uvid u mogućnosti implementacije CRM-a u male poslovne subjekte Zagrebačke županije istražena su iskustva malih poslovnih subjekata u Zagrebačkoj županiji koji su već implementirali CRM. Dobiveni rezultati ovog djela istraživanja dali su uvid u mogućnost implementacije CRM-a kod onih malih poslovnih subjekata Zagrebačke županije koji još nisu CRM implementirali. Jedan je od ciljeva istraživanja bio i saznati koliko su građani u Zagrebačkoj županiji dosljedni u svom ponašanju i kolika je potencijalna vrijednost implementacije CRM-a s obzirom na navike građana. Istraživanje je stavova građana pokazalo da građani žele ostvariti odnos s poslovnim subjektom, žele da ih poslovni subjekt poznaje i prilagođava se njima, što za poslovne subjekte svakako znači da trebaju implementirati CRM kako bi zadovoljili potrebe svojih potrošača. Istraživanje stanja u malim poslovnim subjektima pokazalo je da mali poslovni subjekti trebaju i žele implementirati CRM, ali trebaju pomoć kako bi to uspješno učinili. Sinteza rezultata provedenih primarnih i sekundarnih istraživanja je definirani deskriptivni model uvođenja CRM-a u male poslovne subjekte u Zagrebačkoj županiji. U istraživanju je korišten čitav niz znanstvenih metoda, od kojih posebno valja istaknuti korištene metode u primarnim istraživanja, a to su metoda dubinskog intervjua i metoda anketiranja, kao i metode korištene u sintetiziranju deskriptivnog modela implementacije CRM-a u malim poslovnim subjektima Zagrebačke županije, a to su metoda analogije, metoda generalizacije, metoda kauzalnog zaključivanja kao i metoda deskriptivnog modeliranja. Predložen deskriptivni model implementacije CRM-a u male poslovne subjekte predstavlja smjernicu iz koje treba razvijati aplikativne algoritamske module za aplikaciju CRM-a u poslovanje poslovnih subjekata.
Subjectsmalo gospodarstvo, marketing, marketing odnosa, ponašanje potrošača, CRM, vjernost potrošača, small enterprises, marketing, relationship marketing, consumer behavior, CRM, customer loyalty, DRUŠTVENE ZNANOSTI

Objekt je uklonjen.


U repozitoriju postoji rad s identičnim naslovom, imenom i prezimenom autora:
poveznica: islandora/object/efos:4309