prikaz prve stranice dokumenta Uloga privatne robne marke u maloprodaji
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Uloga privatne robne marke u maloprodaji

Ilić, Domagoj
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Ekonomski fakultet u Osijeku
Katedra za management, organizaciju i poduzetništvo

Citirajte ovaj rad

Ilić, D. (2017). Uloga privatne robne marke u maloprodaji (Diplomski rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:381409

Ilić, Domagoj. "Uloga privatne robne marke u maloprodaji." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:381409

Ilić, Domagoj. "Uloga privatne robne marke u maloprodaji." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:381409

Ilić, D. (2017). 'Uloga privatne robne marke u maloprodaji', Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 14.04.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:381409

Ilić D. Uloga privatne robne marke u maloprodaji [Diplomski rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2017 [pristupljeno 14.04.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:381409

D. Ilić, "Uloga privatne robne marke u maloprodaji", Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:381409

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.