diplomski rad
Mogućnosti oglašavanja na društvenim mrežama i njezini učinci na stavove pripadnika generacije Z
Diplomski rad

Kovač, Matea
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Ekonomski fakultet u Osijeku

Citirajte ovaj rad

Kovač, M. (2021). Mogućnosti oglašavanja na društvenim mrežama i njezini učinci na stavove pripadnika generacije Z : Diplomski rad (Diplomski rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:354936

Kovač, Matea. "Mogućnosti oglašavanja na društvenim mrežama i njezini učinci na stavove pripadnika generacije Z : Diplomski rad." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:354936

Kovač, Matea. "Mogućnosti oglašavanja na društvenim mrežama i njezini učinci na stavove pripadnika generacije Z : Diplomski rad." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:354936

Kovač, M. (2021). 'Mogućnosti oglašavanja na društvenim mrežama i njezini učinci na stavove pripadnika generacije Z : Diplomski rad', Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 24.03.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:354936

Kovač M. Mogućnosti oglašavanja na društvenim mrežama i njezini učinci na stavove pripadnika generacije Z : Diplomski rad [Diplomski rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2021 [pristupljeno 24.03.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:354936

M. Kovač, "Mogućnosti oglašavanja na društvenim mrežama i njezini učinci na stavove pripadnika generacije Z : Diplomski rad", Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:354936

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.