prikaz prve stranice dokumenta Utjecaj globalizacije na marketing hrane razvoj funkcionalne hrane
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Utjecaj globalizacije na marketing hrane razvoj funkcionalne hrane

Kalamir, Andrea
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Ekonomski fakultet u Osijeku
Katedra za management, organizaciju i poduzetništvo

Citirajte ovaj rad

Kalamir, A. (2017). Utjecaj globalizacije na marketing hrane razvoj funkcionalne hrane (Diplomski rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:309554

Kalamir, Andrea. "Utjecaj globalizacije na marketing hrane razvoj funkcionalne hrane." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:309554

Kalamir, Andrea. "Utjecaj globalizacije na marketing hrane razvoj funkcionalne hrane." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:309554

Kalamir, A. (2017). 'Utjecaj globalizacije na marketing hrane razvoj funkcionalne hrane', Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 22.03.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:309554

Kalamir A. Utjecaj globalizacije na marketing hrane razvoj funkcionalne hrane [Diplomski rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2017 [pristupljeno 22.03.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:309554

A. Kalamir, "Utjecaj globalizacije na marketing hrane razvoj funkcionalne hrane", Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:309554

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.