Warning message

  • Objekt je uspješno spremljen, ali nije objavljen.
  • U repozitoriju postoji rad s identičnim naslovom, imenom i prezimenom autora:
    poveznica: islandora/object/efos:4998
završni specijalistički
PRIMJENA ANKETNIH ISTRAŽIVANJA U AGENCIJI ZA ZNANOST I VISOKO OBRAZOVANJE
Završni rad poslijediplomskog specijalističkog studija
Detalji
NaslovPRIMJENA ANKETNIH ISTRAŽIVANJA U AGENCIJI ZA ZNANOST I VISOKO OBRAZOVANJE
Sažetak radaU završnom radu pod nazivom Primjena anketnih istraživanja u Agenciji za znanost i visoko obrazovanje bavit ćemo se temom primjene anketnih upitnika u Agenciji u svrhu istraživanja tržišta te stavova, mišljenja i potreba društva povezanih s odgojno-obrazovnim sustavom i njegovim procesima. Anketa, kao kvantitativna opisna metoda istraživanja značajna je jer se njome, jednostavnije i financijski prihvatljivije, može prikupiti veliki broj podataka i istražiti veliki dio populacije (uzorak koji se može po općiti na cijelu određenu populaciju). Podatci prikupljeni anketnim istraživanjem postaju informacije kada postanu korisni u odlučivanju - olakšavaju donošenje pravilnih odluka i upravljanje. Agencija za znanost i visoko obrazovanje, kao institucija koja samostalno i neovisno djeluje u procesima odgojno-obrazovnog sustava, provodi istraživanja, vrlo često anketna, s ciljem prikupljanja informacija o stanju, potrebama i potrebnim izmjenama istih. Agencija podatke prikuplja od zaposlenika, članova vijeća, članova visokih učilišta, studenata, stručnih suradnika i drugih dionika koji rade ili imaju važnu ulogu u odgojno-obrazovnom sustavu. U skladu sa svojom misijom, anketna istraživanja Agencije usmjerena su na dva područja/dvije grupe ispitanika – zaposlenike Agencije i sudionike odgojno-obrazovnog procesa. Prema tome, podatci relevantni Agenciji su, s jedne strane podatci o kvaliteti provedenih postupaka reakreditacija i tematskih vrednovanja, stručnog povjerenstva i završnog izvješća, preporuke za poboljšanje; podatci o djelovanju karijernih centara te kompetencijama i edukacijama karijernih savjetnika; povratne informacije studenata (o stupnju zadovoljstva studiranjem, o kvaliteti studije i načinima poučavanja, o aspektima studiranja, o prelasku diplomiranih studenata na tržište rada i dr.); podatci o internacionalizaciji visokih učilišta i mobilnosti domaćih i stranih studenata, a s druge, podatci o zadovoljstvu zaposlenika, njihovom stručnom usavršavanju i međuodnosima u Agenciji. Nakon provedenih anketa i analize dobivenih podataka, Agencija objavljuje njihovu sintezu u znanstvenim i stručnim radovima, publikacijama, biltenima i godišnjim izvješćima (npr. Godišnje izvješće AZVO-a za 2018. i Plan aktivnosti za 2019. godinu, Izvješće tematskog vrednovanje doktorskih sveučilišnih studija, Rezultati istraživanja o zadovoljstvu studenata studijskim programima i spremnosti za tržište rada).
Subjectsistraživanje tržišta, anketa, informacija, odgojno-obrazovni sustav, market research, survey, information, system of education and training, DRUŠTVENE ZNANOSTI

Objekt je uklonjen.


U repozitoriju postoji rad s identičnim naslovom, imenom i prezimenom autora:
poveznica: islandora/object/efos:4998