prikaz prve stranice dokumenta Zvuk kao sredstvo upotpunjavanja kupovnog iskustva
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Zvuk kao sredstvo upotpunjavanja kupovnog iskustva

Živković, Josipa
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Ekonomski fakultet u Osijeku
Katedra za marketing

Citirajte ovaj rad

Živković, J. (2018). Zvuk kao sredstvo upotpunjavanja kupovnog iskustva (Diplomski rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:103985

Živković, Josipa. "Zvuk kao sredstvo upotpunjavanja kupovnog iskustva." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:103985

Živković, Josipa. "Zvuk kao sredstvo upotpunjavanja kupovnog iskustva." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:103985

Živković, J. (2018). 'Zvuk kao sredstvo upotpunjavanja kupovnog iskustva', Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 13.04.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:103985

Živković J. Zvuk kao sredstvo upotpunjavanja kupovnog iskustva [Diplomski rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2018 [pristupljeno 13.04.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:103985

J. Živković, "Zvuk kao sredstvo upotpunjavanja kupovnog iskustva", Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:103985

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.