prikaz prve stranice dokumenta ULOGA JAVNIH LIČNOSTI U MARKETINŠKOJ KOMUNIKACIJI NA PONAŠANJE POTROŠAČA
Pristup korisnicima matične ustanove
specijalistički diplomski stručni
ULOGA JAVNIH LIČNOSTI U MARKETINŠKOJ KOMUNIKACIJI NA PONAŠANJE POTROŠAČA

Šarić, Andrijana
Veleučilište u Šibeniku
Odjel studija menadžmenta i turizma

Citirajte ovaj rad

Šarić, A. (2020). ULOGA JAVNIH LIČNOSTI U MARKETINŠKOJ KOMUNIKACIJI NA PONAŠANJE POTROŠAČA (Specijalistički diplomski stručni). Šibenik: Veleučilište u Šibeniku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:335649

Šarić, Andrijana. "ULOGA JAVNIH LIČNOSTI U MARKETINŠKOJ KOMUNIKACIJI NA PONAŠANJE POTROŠAČA." Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište u Šibeniku, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:335649

Šarić, Andrijana. "ULOGA JAVNIH LIČNOSTI U MARKETINŠKOJ KOMUNIKACIJI NA PONAŠANJE POTROŠAČA." Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište u Šibeniku, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:335649

Šarić, A. (2020). 'ULOGA JAVNIH LIČNOSTI U MARKETINŠKOJ KOMUNIKACIJI NA PONAŠANJE POTROŠAČA', Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište u Šibeniku, citirano: 29.03.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:335649

Šarić A. ULOGA JAVNIH LIČNOSTI U MARKETINŠKOJ KOMUNIKACIJI NA PONAŠANJE POTROŠAČA [Specijalistički diplomski stručni]. Šibenik: Veleučilište u Šibeniku; 2020 [pristupljeno 29.03.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:335649

A. Šarić, "ULOGA JAVNIH LIČNOSTI U MARKETINŠKOJ KOMUNIKACIJI NA PONAŠANJE POTROŠAČA", Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište u Šibeniku, Šibenik, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:143:335649

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.