završni rad
Prednosti Interneta i tehnologije u marketinškom poslovanju nakladnika

Jajtić, Anita
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Filozofski fakultet
Odsjek za informacijske znanosti

Citirajte ovaj rad

Jajtić, A. (2021). Prednosti Interneta i tehnologije u marketinškom poslovanju nakladnika (Završni rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Filozofski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:959115

Jajtić, Anita. "Prednosti Interneta i tehnologije u marketinškom poslovanju nakladnika." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Filozofski fakultet, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:959115

Jajtić, Anita. "Prednosti Interneta i tehnologije u marketinškom poslovanju nakladnika." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Filozofski fakultet, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:959115

Jajtić, A. (2021). 'Prednosti Interneta i tehnologije u marketinškom poslovanju nakladnika', Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Filozofski fakultet, citirano: 16.04.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:959115

Jajtić A. Prednosti Interneta i tehnologije u marketinškom poslovanju nakladnika [Završni rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Filozofski fakultet; 2021 [pristupljeno 16.04.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:959115

A. Jajtić, "Prednosti Interneta i tehnologije u marketinškom poslovanju nakladnika", Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Filozofski fakultet, Osijek, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:959115

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.