prikaz prve stranice dokumenta Interdisciplinarno povezivanje nastave glazbe i neglazbenih predmeta razredne nastave
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Interdisciplinarno povezivanje nastave glazbe i neglazbenih predmeta razredne nastave

Migles, Željka
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti
Odsjek za umjetnička područja

Citirajte ovaj rad

Migles, Ž. (2015). Interdisciplinarno povezivanje nastave glazbe i neglazbenih predmeta razredne nastave (Diplomski rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:634065

Migles, Željka. "Interdisciplinarno povezivanje nastave glazbe i neglazbenih predmeta razredne nastave." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:634065

Migles, Željka. "Interdisciplinarno povezivanje nastave glazbe i neglazbenih predmeta razredne nastave." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:634065

Migles, Ž. (2015). 'Interdisciplinarno povezivanje nastave glazbe i neglazbenih predmeta razredne nastave', Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, citirano: 11.04.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:634065

Migles Ž. Interdisciplinarno povezivanje nastave glazbe i neglazbenih predmeta razredne nastave [Diplomski rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti; 2015 [pristupljeno 11.04.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:634065

Ž. Migles, "Interdisciplinarno povezivanje nastave glazbe i neglazbenih predmeta razredne nastave", Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek, 2015. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:634065

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.