prikaz prve stranice dokumenta Utjecaj nastave glazbe na glazbeni ukus učenika 1. i 4. razreda primarnoga obrazovanja
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Utjecaj nastave glazbe na glazbeni ukus učenika 1. i 4. razreda primarnoga obrazovanja

Dundović, Nikolina
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti

Citirajte ovaj rad

Dundović, N. (2016). Utjecaj nastave glazbe na glazbeni ukus učenika 1. i 4. razreda primarnoga obrazovanja (Diplomski rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:226398

Dundović, Nikolina. "Utjecaj nastave glazbe na glazbeni ukus učenika 1. i 4. razreda primarnoga obrazovanja." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:226398

Dundović, Nikolina. "Utjecaj nastave glazbe na glazbeni ukus učenika 1. i 4. razreda primarnoga obrazovanja." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:226398

Dundović, N. (2016). 'Utjecaj nastave glazbe na glazbeni ukus učenika 1. i 4. razreda primarnoga obrazovanja', Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, citirano: 21.03.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:226398

Dundović N. Utjecaj nastave glazbe na glazbeni ukus učenika 1. i 4. razreda primarnoga obrazovanja [Diplomski rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti; 2016 [pristupljeno 21.03.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:226398

N. Dundović, "Utjecaj nastave glazbe na glazbeni ukus učenika 1. i 4. razreda primarnoga obrazovanja", Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:226398

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.