završni rad
Istraživanje informacijske pismenosti u akademskom kontekstu studenata Filozofskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu tijekom pandemije koronavirusa

Kos, Nikolina
Sveučilište u Zagrebu
Filozofski fakultet
Odsjek za informacijske i komunikacijske znanosti

Citirajte ovaj rad

Kos, N. (2022). Istraživanje informacijske pismenosti u akademskom kontekstu studenata Filozofskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu tijekom pandemije koronavirusa (Završni rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:967263

Kos, Nikolina. "Istraživanje informacijske pismenosti u akademskom kontekstu studenata Filozofskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu tijekom pandemije koronavirusa." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:967263

Kos, Nikolina. "Istraživanje informacijske pismenosti u akademskom kontekstu studenata Filozofskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu tijekom pandemije koronavirusa." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:967263

Kos, N. (2022). 'Istraživanje informacijske pismenosti u akademskom kontekstu studenata Filozofskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu tijekom pandemije koronavirusa', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet, citirano: 20.03.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:967263

Kos N. Istraživanje informacijske pismenosti u akademskom kontekstu studenata Filozofskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu tijekom pandemije koronavirusa [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet; 2022 [pristupljeno 20.03.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:967263

N. Kos, "Istraživanje informacijske pismenosti u akademskom kontekstu studenata Filozofskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu tijekom pandemije koronavirusa", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet, Zagreb, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:967263

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.