Autorska knjiga-Stručna knjiga-Ostali udžbenici/priručnici
Intervencijski programi poticanja školske integracije učenika izbjeglica u osnovnim školama : Priručnik za provedbu radionica suradničkog učenja i zamišljenog kontakta (2. izd.)
Zagreb: Filozofski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2023. https://doi.org/10.17234/978953379066-4

Jelić, Margareta; Čorkalo Biruški, Dinka; Stanković, Nikolina; Vrdoljak, Antonija

Citirajte ovaj rad

Jelić, M., Čorkalo Biruški, D., Stanković, N. i Vrdoljak, A. (2023). Intervencijski programi poticanja školske integracije učenika izbjeglica u osnovnim školama : Priručnik za provedbu radionica suradničkog učenja i zamišljenog kontakta (2. izd.). Zagreb: Filozofski fakultet Sveučilišta u Zagrebu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:331966.

Jelić, Margareta, et al. Intervencijski programi poticanja školske integracije učenika izbjeglica u osnovnim školama : Priručnik za provedbu radionica suradničkog učenja i zamišljenog kontakta (2. izd.). Zagreb, Filozofski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:331966.

Jelić, Margareta, Dinka Čorkalo Biruški, Nikolina Stanković i Antonija Vrdoljak. Intervencijski programi poticanja školske integracije učenika izbjeglica u osnovnim školama : Priručnik za provedbu radionica suradničkog učenja i zamišljenog kontakta (2. izd.). Zagreb: Filozofski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:331966.

Jelić, M., et al. (2023) Intervencijski programi poticanja školske integracije učenika izbjeglica u osnovnim školama : Priručnik za provedbu radionica suradničkog učenja i zamišljenog kontakta (2. izd.). 2 izd.. [online]. Zagreb: Filozofski fakultet Sveučilišta u Zagrebu. Preuzeto s: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:331966 (Datum pristupa: 08.04.2024.)

Jelić M, Čorkalo Biruški D, Stanković N, Vrdoljak A. Intervencijski programi poticanja školske integracije učenika izbjeglica u osnovnim školama : Priručnik za provedbu radionica suradničkog učenja i zamišljenog kontakta (2. izd.). [Internet]. 2 izd.. Zagreb: Filozofski fakultet Sveučilišta u Zagrebu; 2023, [pristupljeno 08.04.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:331966

M. Jelić, D. Čorkalo Biruški, N. Stanković i A. Vrdoljak, Intervencijski programi poticanja školske integracije učenika izbjeglica u osnovnim školama : Priručnik za provedbu radionica suradničkog učenja i zamišljenog kontakta (2. izd.). 2 izd.. Zagreb, Filozofski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2023. [Online] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:331966

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.