diplomski rad
Semiološki pristup modi: analiza naslovnica časopisa 'Vogue' 1920.-1930. i 2010.-2020.

Lukić, Martina
Sveučilište u Zagrebu
Filozofski fakultet
Odsjek za lingvistiku

Citirajte ovaj rad

Lukić, M. (2022). Semiološki pristup modi: analiza naslovnica časopisa 'Vogue' 1920.-1930. i 2010.-2020. (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:236658

Lukić, Martina. "Semiološki pristup modi: analiza naslovnica časopisa 'Vogue' 1920.-1930. i 2010.-2020.." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:236658

Lukić, Martina. "Semiološki pristup modi: analiza naslovnica časopisa 'Vogue' 1920.-1930. i 2010.-2020.." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:236658

Lukić, M. (2022). 'Semiološki pristup modi: analiza naslovnica časopisa 'Vogue' 1920.-1930. i 2010.-2020.', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet, citirano: 24.03.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:236658

Lukić M. Semiološki pristup modi: analiza naslovnica časopisa 'Vogue' 1920.-1930. i 2010.-2020. [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet; 2022 [pristupljeno 24.03.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:236658

M. Lukić, "Semiološki pristup modi: analiza naslovnica časopisa 'Vogue' 1920.-1930. i 2010.-2020.", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet, Zagreb, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:236658

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.