prikaz prve stranice dokumenta BIG DATA IN MARKETING
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
BIG DATA IN MARKETING
Završni rad

Petričić, Toni
Sveučilište u Splitu
Ekonomski fakultet

Citirajte ovaj rad

Petričić, T. (2021). BIG DATA IN MARKETING : Završni rad (Završni rad). Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:829007

Petričić, Toni. "BIG DATA IN MARKETING : Završni rad." Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:829007

Petričić, Toni. "BIG DATA IN MARKETING : Završni rad." Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:829007

Petričić, T. (2021). 'BIG DATA IN MARKETING : Završni rad', Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, citirano: 14.04.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:829007

Petričić T. BIG DATA IN MARKETING : Završni rad [Završni rad]. Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet; 2021 [pristupljeno 14.04.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:829007

T. Petričić, "BIG DATA IN MARKETING : Završni rad", Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, Split, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:829007