završni rad
STRATEGIJA POZICIONIRANJA NA TRŽIŠTU MEDA
Završni rad

Katić, Ana
Sveučilište u Splitu
Ekonomski fakultet

Citirajte ovaj rad

Katić, A. (2018). STRATEGIJA POZICIONIRANJA NA TRŽIŠTU MEDA : Završni rad (Završni rad). Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:783207

Katić, Ana. "STRATEGIJA POZICIONIRANJA NA TRŽIŠTU MEDA : Završni rad." Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:783207

Katić, Ana. "STRATEGIJA POZICIONIRANJA NA TRŽIŠTU MEDA : Završni rad." Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:783207

Katić, A. (2018). 'STRATEGIJA POZICIONIRANJA NA TRŽIŠTU MEDA : Završni rad', Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, citirano: 24.03.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:783207

Katić A. STRATEGIJA POZICIONIRANJA NA TRŽIŠTU MEDA : Završni rad [Završni rad]. Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet; 2018 [pristupljeno 24.03.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:783207

A. Katić, "STRATEGIJA POZICIONIRANJA NA TRŽIŠTU MEDA : Završni rad", Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, Split, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:783207