završni rad
PREDNOSTI I NEDOSTACI MOBILNOG MARKETINGA U TURIZMU
Završni rad

Majić, Stipan
Sveučilište u Splitu
Ekonomski fakultet

Citirajte ovaj rad

Majić, S. (2019). PREDNOSTI I NEDOSTACI MOBILNOG MARKETINGA U TURIZMU : Završni rad (Završni rad). Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:724840

Majić, Stipan. "PREDNOSTI I NEDOSTACI MOBILNOG MARKETINGA U TURIZMU : Završni rad." Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:724840

Majić, Stipan. "PREDNOSTI I NEDOSTACI MOBILNOG MARKETINGA U TURIZMU : Završni rad." Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:724840

Majić, S. (2019). 'PREDNOSTI I NEDOSTACI MOBILNOG MARKETINGA U TURIZMU : Završni rad', Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, citirano: 26.03.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:724840

Majić S. PREDNOSTI I NEDOSTACI MOBILNOG MARKETINGA U TURIZMU : Završni rad [Završni rad]. Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet; 2019 [pristupljeno 26.03.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:724840

S. Majić, "PREDNOSTI I NEDOSTACI MOBILNOG MARKETINGA U TURIZMU : Završni rad", Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, Split, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:724840