diplomski rad
Učinak društvenih medija na povjerenje i lojalnost brandu hotela
Diplomski rad

Jurić, Monika
Sveučilište u Splitu
Ekonomski fakultet

Citirajte ovaj rad

Jurić, M. (2017). Učinak društvenih medija na povjerenje i lojalnost brandu hotela : Diplomski rad (Diplomski rad). Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:492566

Jurić, Monika. "Učinak društvenih medija na povjerenje i lojalnost brandu hotela : Diplomski rad." Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:492566

Jurić, Monika. "Učinak društvenih medija na povjerenje i lojalnost brandu hotela : Diplomski rad." Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:492566

Jurić, M. (2017). 'Učinak društvenih medija na povjerenje i lojalnost brandu hotela : Diplomski rad', Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, citirano: 26.03.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:492566

Jurić M. Učinak društvenih medija na povjerenje i lojalnost brandu hotela : Diplomski rad [Diplomski rad]. Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet; 2017 [pristupljeno 26.03.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:492566

M. Jurić, "Učinak društvenih medija na povjerenje i lojalnost brandu hotela : Diplomski rad", Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, Split, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:492566