diplomski rad
KORIŠTENJE METRIKE MARKETINGA „STOPA PREMIJSKE CIJENE“ PRI ANALIZIRANJU CIJENE NOĆENJA NA PRIMJERU HOTELA BAŠTINA ANTIQUE SPLIT
diplomski rad

Stolica, Marko
Sveučilište u Splitu
Ekonomski fakultet

Citirajte ovaj rad

Stolica, M. (2020). KORIŠTENJE METRIKE MARKETINGA „STOPA PREMIJSKE CIJENE“ PRI ANALIZIRANJU CIJENE NOĆENJA NA PRIMJERU HOTELA BAŠTINA ANTIQUE SPLIT : diplomski rad (Diplomski rad). Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:212553

Stolica, Marko. "KORIŠTENJE METRIKE MARKETINGA „STOPA PREMIJSKE CIJENE“ PRI ANALIZIRANJU CIJENE NOĆENJA NA PRIMJERU HOTELA BAŠTINA ANTIQUE SPLIT : diplomski rad." Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:212553

Stolica, Marko. "KORIŠTENJE METRIKE MARKETINGA „STOPA PREMIJSKE CIJENE“ PRI ANALIZIRANJU CIJENE NOĆENJA NA PRIMJERU HOTELA BAŠTINA ANTIQUE SPLIT : diplomski rad." Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:212553

Stolica, M. (2020). 'KORIŠTENJE METRIKE MARKETINGA „STOPA PREMIJSKE CIJENE“ PRI ANALIZIRANJU CIJENE NOĆENJA NA PRIMJERU HOTELA BAŠTINA ANTIQUE SPLIT : diplomski rad', Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, citirano: 15.04.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:212553

Stolica M. KORIŠTENJE METRIKE MARKETINGA „STOPA PREMIJSKE CIJENE“ PRI ANALIZIRANJU CIJENE NOĆENJA NA PRIMJERU HOTELA BAŠTINA ANTIQUE SPLIT : diplomski rad [Diplomski rad]. Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet; 2020 [pristupljeno 15.04.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:212553

M. Stolica, "KORIŠTENJE METRIKE MARKETINGA „STOPA PREMIJSKE CIJENE“ PRI ANALIZIRANJU CIJENE NOĆENJA NA PRIMJERU HOTELA BAŠTINA ANTIQUE SPLIT : diplomski rad", Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, Split, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:212553