prikaz prve stranice dokumenta UTJECAJ OGLAŠIVAČKIH MEDIJA NA PONAŠANJE POTROŠAČA: TRADICIONALNI VS SUVREMENI MEDIJI
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
UTJECAJ OGLAŠIVAČKIH MEDIJA NA PONAŠANJE POTROŠAČA: TRADICIONALNI VS SUVREMENI MEDIJI
Završni rad

Jurić, Josipa
Sveučilište u Splitu
Ekonomski fakultet

Citirajte ovaj rad

Jurić, J. (2021). UTJECAJ OGLAŠIVAČKIH MEDIJA NA PONAŠANJE POTROŠAČA: TRADICIONALNI VS SUVREMENI MEDIJI : Završni rad (Završni rad). Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:119953

Jurić, Josipa. "UTJECAJ OGLAŠIVAČKIH MEDIJA NA PONAŠANJE POTROŠAČA: TRADICIONALNI VS SUVREMENI MEDIJI : Završni rad." Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:119953

Jurić, Josipa. "UTJECAJ OGLAŠIVAČKIH MEDIJA NA PONAŠANJE POTROŠAČA: TRADICIONALNI VS SUVREMENI MEDIJI : Završni rad." Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:119953

Jurić, J. (2021). 'UTJECAJ OGLAŠIVAČKIH MEDIJA NA PONAŠANJE POTROŠAČA: TRADICIONALNI VS SUVREMENI MEDIJI : Završni rad', Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, citirano: 21.03.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:119953

Jurić J. UTJECAJ OGLAŠIVAČKIH MEDIJA NA PONAŠANJE POTROŠAČA: TRADICIONALNI VS SUVREMENI MEDIJI : Završni rad [Završni rad]. Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet; 2021 [pristupljeno 21.03.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:119953

J. Jurić, "UTJECAJ OGLAŠIVAČKIH MEDIJA NA PONAŠANJE POTROŠAČA: TRADICIONALNI VS SUVREMENI MEDIJI : Završni rad", Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, Split, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:119953