završni rad
Reklame, potrošačka kultura i strast

Hlebec, Valentina
Sveučilište Sjever
Sveučilišni centar Varaždin
Odjel za multimediju

Citirajte ovaj rad

Hlebec, V. (2015). Reklame, potrošačka kultura i strast (Završni rad). Koprivnica: Sveučilište Sjever. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:912577

Hlebec, Valentina. "Reklame, potrošačka kultura i strast." Završni rad, Sveučilište Sjever, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:912577

Hlebec, Valentina. "Reklame, potrošačka kultura i strast." Završni rad, Sveučilište Sjever, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:912577

Hlebec, V. (2015). 'Reklame, potrošačka kultura i strast', Završni rad, Sveučilište Sjever, citirano: 21.03.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:912577

Hlebec V. Reklame, potrošačka kultura i strast [Završni rad]. Koprivnica: Sveučilište Sjever; 2015 [pristupljeno 21.03.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:912577

V. Hlebec, "Reklame, potrošačka kultura i strast", Završni rad, Sveučilište Sjever, Koprivnica, 2015. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:912577

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.