prikaz prve stranice dokumenta Osigurateljnausluga kao strateški element marketinga u osiguranja
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Osigurateljnausluga kao strateški element marketinga u osiguranja

Pinterović, Adam
Veleučilište "Marko Marulić" u Kninu
Trgovinsko poslovanje s poduzetništvom

Citirajte ovaj rad

Pinterović, A. (2018). Osigurateljnausluga kao strateški element marketinga u osiguranja (Završni rad). Knin: Veleučilište "Marko Marulić" u Kninu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:121:096830

Pinterović, Adam. "Osigurateljnausluga kao strateški element marketinga u osiguranja." Završni rad, Veleučilište "Marko Marulić" u Kninu, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:121:096830

Pinterović, Adam. "Osigurateljnausluga kao strateški element marketinga u osiguranja." Završni rad, Veleučilište "Marko Marulić" u Kninu, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:121:096830

Pinterović, A. (2018). 'Osigurateljnausluga kao strateški element marketinga u osiguranja', Završni rad, Veleučilište "Marko Marulić" u Kninu, citirano: 16.04.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:121:096830

Pinterović A. Osigurateljnausluga kao strateški element marketinga u osiguranja [Završni rad]. Knin: Veleučilište "Marko Marulić" u Kninu; 2018 [pristupljeno 16.04.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:121:096830

A. Pinterović, "Osigurateljnausluga kao strateški element marketinga u osiguranja", Završni rad, Veleučilište "Marko Marulić" u Kninu, Knin, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:121:096830

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.