prikaz prve stranice dokumenta Medijska konstrukcija emocija i društvenih vrijednosti: komparativna analiza političkih video spotova Donalda Trumpa i Hillary Clinton u kampanji za američke predsjedničke izbore 2016. godine
Rad nije dostupan
diplomski rad
Medijska konstrukcija emocija i društvenih vrijednosti: komparativna analiza političkih video spotova Donalda Trumpa i Hillary Clinton u kampanji za američke predsjedničke izbore 2016. godine

Lacković, Karlo
Sveučilište u Zagrebu
Fakultet političkih znanosti

Citirajte ovaj rad

Lacković, K. (2017). Medijska konstrukcija emocija i društvenih vrijednosti: komparativna analiza političkih video spotova Donalda Trumpa i Hillary Clinton u kampanji za američke predsjedničke izbore 2016. godine (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:787654

Lacković, Karlo. "Medijska konstrukcija emocija i društvenih vrijednosti: komparativna analiza političkih video spotova Donalda Trumpa i Hillary Clinton u kampanji za američke predsjedničke izbore 2016. godine." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:787654

Lacković, Karlo. "Medijska konstrukcija emocija i društvenih vrijednosti: komparativna analiza političkih video spotova Donalda Trumpa i Hillary Clinton u kampanji za američke predsjedničke izbore 2016. godine." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:787654

Lacković, K. (2017). 'Medijska konstrukcija emocija i društvenih vrijednosti: komparativna analiza političkih video spotova Donalda Trumpa i Hillary Clinton u kampanji za američke predsjedničke izbore 2016. godine', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, citirano: 27.03.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:787654

Lacković K. Medijska konstrukcija emocija i društvenih vrijednosti: komparativna analiza političkih video spotova Donalda Trumpa i Hillary Clinton u kampanji za američke predsjedničke izbore 2016. godine [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti; 2017 [pristupljeno 27.03.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:787654

K. Lacković, "Medijska konstrukcija emocija i društvenih vrijednosti: komparativna analiza političkih video spotova Donalda Trumpa i Hillary Clinton u kampanji za američke predsjedničke izbore 2016. godine", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, Zagreb, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:787654

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.