Skip to main content
English
Početna
O repozitoriju
Kontakt
FPZG repozitorij
diplomski radovi studenata politologije i novinarstva / specijalistički radovi / doktorske disertacije
Pregledavanje
Prema autoru
Prema godini
Prema organizacijskoj jedinici
Prema području
Prema vrsti rada
Svih dokumenata
Više...
Napredno pretraživanje
Pohranjivanje
Search Term
ovaj repozitorij
sve repozitorije u Dabru
Warning message
Objekt je uspješno spremljen, ali nije objavljen.
diplomski rad
Krizno komuniciranje Samsunga - slučajevi zapaljenja pametnih telefona u 2016. godini
Detalji
Naslov
Krizno komuniciranje Samsunga - slučajevi zapaljenja pametnih telefona u 2016. godini
Sažetak rada
Korisnici proizvoda i brendova u današnje doba, kada su sve informacije nadohvat ruke, obrazovaniji su nego ikada i kompanije su shvatile da se moraju još više prilagođavati korisnicima. Jedna takva prilagodba dovela je do jedne od najvećih tehnoloških kriza u području mobilne telefonije u posljednjih nekoliko godina. U želji da zadovolji sve potrebe korisnika i bude brži od konkurencije južnokorejska kompanija Samsung isporučila je neispravne modele svog tada, najnovijeg pametnog telefona Galaxy Note 7. Svrha ovog rada bilo je istražiti načine na koje je Samsung komunicirao u vrijeme krize te kako im je pošlo za rukom svega nekoliko mjeseci nakon krize rušiti rekorde prodaje sa novim modelom pametnog telefona. Glavna metodologija u ovom radu je analiza medijskog izvještavanja. U radu je odgovoreno na nekoliko istraživačkih pitanja: koliko je kriza naštetila ugledu Samsunga i na koji način je komunicirano s medijima i korisnicima. Hipoteze koje su prije istraživanja postavljene bile su da kriza nije nepovratno narušila Samsungov imidž te da je komuniciranje provedeno uspješno, što je ovim radom i potvrđeno. Radom se željelo istražiti krizno komuniciranje multinacionalne kompanije u krizi te se željelo provjeriti je li proces rebrendiranja u kojem je kompanija prije početka krize bila prestao ili se on potiho, čak i kroz krizno komuniciranje nastavio. Nadalje, izvučeni su zaključci o kriznom komuniciranju Samsunga i uočeni su koraci kriznog komuniciranja koji se mogu prenijeti i na druge kompanije i krize zbog toga što su jedan od temelja kriznog komuniciranja.
Subjects
krizno komuniciranje, Samsung, Južna Koreja, kriza, rebrendiranje, crisis communication, Samsung, South Korea, crisis, rebranding, DRUŠTVENE ZNANOSTI
Objekt je uklonjen.