završni rad
STAVOVI KUPACA O OGLAŠAVANJU BRANDOVA

Bušić, Bruno
Veleučilište u Požegi
Društveni odjel

Citirajte ovaj rad

Bušić, B. (2019). STAVOVI KUPACA O OGLAŠAVANJU BRANDOVA (Završni rad). Požega: Veleučilište u Požegi. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:563272

Bušić, Bruno. "STAVOVI KUPACA O OGLAŠAVANJU BRANDOVA." Završni rad, Veleučilište u Požegi, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:563272

Bušić, Bruno. "STAVOVI KUPACA O OGLAŠAVANJU BRANDOVA." Završni rad, Veleučilište u Požegi, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:563272

Bušić, B. (2019). 'STAVOVI KUPACA O OGLAŠAVANJU BRANDOVA', Završni rad, Veleučilište u Požegi, citirano: 19.04.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:563272

Bušić B. STAVOVI KUPACA O OGLAŠAVANJU BRANDOVA [Završni rad]. Požega: Veleučilište u Požegi; 2019 [pristupljeno 19.04.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:563272

B. Bušić, "STAVOVI KUPACA O OGLAŠAVANJU BRANDOVA", Završni rad, Veleučilište u Požegi, Požega, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:563272

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.