prikaz prve stranice dokumenta SLOGANI KAO ELEMENTI IDENTITETA MARKE
Pristup korisnicima matične ustanove
specijalistički diplomski stručni
SLOGANI KAO ELEMENTI IDENTITETA MARKE

Miholić, Nikola
Veleučilište u Požegi
Društveni odjel

Citirajte ovaj rad

Miholić, N. (2015). SLOGANI KAO ELEMENTI IDENTITETA MARKE (Specijalistički diplomski stručni). Požega: Veleučilište u Požegi. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:546403

Miholić, Nikola. "SLOGANI KAO ELEMENTI IDENTITETA MARKE." Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište u Požegi, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:546403

Miholić, Nikola. "SLOGANI KAO ELEMENTI IDENTITETA MARKE." Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište u Požegi, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:546403

Miholić, N. (2015). 'SLOGANI KAO ELEMENTI IDENTITETA MARKE', Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište u Požegi, citirano: 20.04.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:546403

Miholić N. SLOGANI KAO ELEMENTI IDENTITETA MARKE [Specijalistički diplomski stručni]. Požega: Veleučilište u Požegi; 2015 [pristupljeno 20.04.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:546403

N. Miholić, "SLOGANI KAO ELEMENTI IDENTITETA MARKE", Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište u Požegi, Požega, 2015. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:546403

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.