prikaz prve stranice dokumenta Odnos vrijednosnih stavova o obitelji i (ne)planiranja obiteljskog života kod studentica u Republici Hrvatskoj
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Odnos vrijednosnih stavova o obitelji i (ne)planiranja obiteljskog života kod studentica u Republici Hrvatskoj

Pečevski, Ivana
Sveučilište u Zagrebu
Fakultet hrvatskih studija
ODSJEK ZA SOCIOLOGIJU

Citirajte ovaj rad

Pečevski, I. (2022). Odnos vrijednosnih stavova o obitelji i (ne)planiranja obiteljskog života kod studentica u Republici Hrvatskoj (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:825691

Pečevski, Ivana. "Odnos vrijednosnih stavova o obitelji i (ne)planiranja obiteljskog života kod studentica u Republici Hrvatskoj." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:825691

Pečevski, Ivana. "Odnos vrijednosnih stavova o obitelji i (ne)planiranja obiteljskog života kod studentica u Republici Hrvatskoj." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:825691

Pečevski, I. (2022). 'Odnos vrijednosnih stavova o obitelji i (ne)planiranja obiteljskog života kod studentica u Republici Hrvatskoj', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, citirano: 19.04.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:825691

Pečevski I. Odnos vrijednosnih stavova o obitelji i (ne)planiranja obiteljskog života kod studentica u Republici Hrvatskoj [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija; 2022 [pristupljeno 19.04.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:825691

I. Pečevski, "Odnos vrijednosnih stavova o obitelji i (ne)planiranja obiteljskog života kod studentica u Republici Hrvatskoj", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, Zagreb, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:825691

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.