Znanstveni rad - Izvorni znanstveni rad
Sukonstrukcija interkulturalnog kurikuluma. komparacija određenih obilježja hrvatske kulture kod srednjoškolaca i njihovih nastavnika (Hofstedeov model)
Školski vjesnik : časopis za pedagogijsku teoriju i praksu, 65 (2016), 2; 181-208. urn:nbn:hr:111:465511

Burai, Renata

Citirajte ovaj rad

Burai, R. (2016). Sukonstrukcija interkulturalnog kurikuluma. komparacija određenih obilježja hrvatske kulture kod srednjoškolaca i njihovih nastavnika (Hofstedeov model). Školski vjesnik : časopis za pedagogijsku teoriju i praksu, 65. (2), 181-208. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:465511

Burai, Renata. "Sukonstrukcija interkulturalnog kurikuluma. komparacija određenih obilježja hrvatske kulture kod srednjoškolaca i njihovih nastavnika (Hofstedeov model)." Školski vjesnik : časopis za pedagogijsku teoriju i praksu, vol. 65, br. 2, 2016, str. 181-208. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:465511

Burai, Renata. "Sukonstrukcija interkulturalnog kurikuluma. komparacija određenih obilježja hrvatske kulture kod srednjoškolaca i njihovih nastavnika (Hofstedeov model)." Školski vjesnik : časopis za pedagogijsku teoriju i praksu 65, br. 2 (2016): 181-208. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:465511

Burai, R. (2016) 'Sukonstrukcija interkulturalnog kurikuluma. komparacija određenih obilježja hrvatske kulture kod srednjoškolaca i njihovih nastavnika (Hofstedeov model)', Školski vjesnik : časopis za pedagogijsku teoriju i praksu, 65(2), str. 181-208. Preuzeto s: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:465511 (Datum pristupa: 18.04.2024.)

Burai R. Sukonstrukcija interkulturalnog kurikuluma. komparacija određenih obilježja hrvatske kulture kod srednjoškolaca i njihovih nastavnika (Hofstedeov model). Školski vjesnik : časopis za pedagogijsku teoriju i praksu [Internet]. 16.06.2016. [pristupljeno 18.04.2024.];65(2):181-208. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:465511

R. Burai, "Sukonstrukcija interkulturalnog kurikuluma. komparacija određenih obilježja hrvatske kulture kod srednjoškolaca i njihovih nastavnika (Hofstedeov model)", Školski vjesnik : časopis za pedagogijsku teoriju i praksu, vol. 65, br. 2, str. 181-208, Lipanj 2016. [Online]. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:465511. [Citirano: 18.04.2024.]

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.