prikaz prve stranice dokumenta Utjecaj zelenog marketinga na potrošače
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Utjecaj zelenog marketinga na potrošače

Kamenar, Sara
Međimursko veleučilište u Čakovcu

Citirajte ovaj rad

Kamenar, S. (2018). Utjecaj zelenog marketinga na potrošače (Završni rad). Čakovec: Međimursko veleučilište u Čakovcu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:773233

Kamenar, Sara. "Utjecaj zelenog marketinga na potrošače." Završni rad, Međimursko veleučilište u Čakovcu, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:773233

Kamenar, Sara. "Utjecaj zelenog marketinga na potrošače." Završni rad, Međimursko veleučilište u Čakovcu, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:773233

Kamenar, S. (2018). 'Utjecaj zelenog marketinga na potrošače', Završni rad, Međimursko veleučilište u Čakovcu, citirano: 28.03.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:773233

Kamenar S. Utjecaj zelenog marketinga na potrošače [Završni rad]. Čakovec: Međimursko veleučilište u Čakovcu; 2018 [pristupljeno 28.03.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:773233

S. Kamenar, "Utjecaj zelenog marketinga na potrošače", Završni rad, Međimursko veleučilište u Čakovcu, Čakovec, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:773233

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.