završni specijalistički
Vršnjačko zlostavljanje i stavovi prema maskulinosti u hrvatskim školama
bihevioralne i emocionalne značajke učenika koji zlostavljaju druge

Sveučilište u Zagrebu
Medicinski fakultet

Citirajte ovaj rad

Gereš, N. (2020). Vršnjačko zlostavljanje i stavovi prema maskulinosti u hrvatskim školama : bihevioralne i emocionalne značajke učenika koji zlostavljaju druge (Završni specijalistički). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Medicinski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:105:045721

Gereš, Natko. "Vršnjačko zlostavljanje i stavovi prema maskulinosti u hrvatskim školama : bihevioralne i emocionalne značajke učenika koji zlostavljaju druge." Završni specijalistički, Sveučilište u Zagrebu, Medicinski fakultet, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:105:045721

Gereš, Natko. "Vršnjačko zlostavljanje i stavovi prema maskulinosti u hrvatskim školama : bihevioralne i emocionalne značajke učenika koji zlostavljaju druge." Završni specijalistički, Sveučilište u Zagrebu, Medicinski fakultet, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:105:045721

Gereš, N. (2020). 'Vršnjačko zlostavljanje i stavovi prema maskulinosti u hrvatskim školama : bihevioralne i emocionalne značajke učenika koji zlostavljaju druge', Završni specijalistički, Sveučilište u Zagrebu, Medicinski fakultet, citirano: 20.03.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:105:045721

Gereš N. Vršnjačko zlostavljanje i stavovi prema maskulinosti u hrvatskim školama : bihevioralne i emocionalne značajke učenika koji zlostavljaju druge [Završni specijalistički]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Medicinski fakultet; 2020 [pristupljeno 20.03.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:105:045721

N. Gereš, "Vršnjačko zlostavljanje i stavovi prema maskulinosti u hrvatskim školama : bihevioralne i emocionalne značajke učenika koji zlostavljaju druge", Završni specijalistički, Sveučilište u Zagrebu, Medicinski fakultet, Zagreb, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:105:045721

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.